onsdag 9 mars 2011

Titta, jag kan!

I gårdagens inlägg skrev jag om min rädsla för strumpstickor och fick då en del uppmuntrande kommentarer. Ni hade rätt! Det var inte så svårt som jag trodde. Det knixiga är ju i början, men jag läste ett tips om att man kunde börja med två stickor och sy ihop den delen när man stickat klart. Det var ett bra förslag! Det var så kul att sticka så att den ena vanten nästan är klar..Nu återstår lite av toppen samt tummen. Jag är så stolt över mig själv! Det är roligt med nya utmaningar - när man känner att man faktiskt klarade av det man tyckte var så svårt i början.

1 kommentarer:

Maja sa...

Hej!

Vad roligt att se att det funkar! Duktiga du som fixade det! Gissar att de inte blir de sista vantarna du stickar:)

Hälsningar från Maja

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...