lördag 12 mars 2011

Husmoderntavla

För några dagar sedan berättade jag om det finfina loppisfyndet jag hade gjort - en tavla med en trafikpolis som släpper fram en andfamilj. Då den ser lite ensam ut på min vägg bestämde jag mig för att försöka ordna en till tavla som matchar den. Kom då att tänka på de två nummer av Husmodern som jag hittade förra året. Den ena köpte jag just med tanke på att kunna klippa ut valda delar och rama in. Egentligen hade jag tänkt rama in den fina framsidan, men så tyckte M att jag istället skulle klippa ut en reklamannons. Så den fick det bli!

Förmodligen får jag fortfarande inte ihop någon snygg tavelvägg, men jag jobbar på det! Jag har liksom ett gäng tavlor på lager, men det är så svårt att få det snyggt. Dessutom vill jag inte göra för många hål i den snygga tapeten...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...