måndag 17 januari 2011

Kort till en nykomling

För några dagar sedan visade jag bebisvantarna som jag virkat till en kommande bebis. Då jag ska skicka presenten på posten ville jag ha ett kort till och det fick inte vara varken flickigt eller pojkigt eftersom jag ännu inte vet könet på barnet. När jag var hemma hos mina föräldrar sist satt jag och stickade på ännu ett par pulsvärmare och mamma funderade då vad hon skulle kunna pyssla med. Jag tipsade henne om att hon kunde hjälpa mig med ett kort, sånt brukar hon nämligen vara riktigt bra på. Dessutom har hon så mycket pysselmaterial! Sagt och gjort - efter mina vaga önskemål skapade hon det här söta kortet. Vad som inte framgår så tydligt på fotot är att hon skurit ut kvadratiska "titthål" som klistermärkena kikar ut ifrån. Jag är supernöjd!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...