onsdag 15 juni 2011

Award från Lobben!

Jag har fått en award av Lobben! Den går ut på att berätta 8 saker om sig själv och sedan skicka vidare awarden till 5 bloggare med färre än 100 följare. Jag ska göra mitt bästa! :)

  1. Jag har två äldre syskon, en bror och en syster. Då de var mer jämnåriga och hade lärt sig lite engelska i skolan, tyckte de att det var fantastiskt kul att prata så att jag inte förstod. Min bror brukade dessutom retas något ofantligt med mig, vilket gjorde mig helt vansinnig. Nu har han istället övergått till att reta sin sambo. Jag är mer än nöjd över det! :-D
  2. Som liten var jag väldigt blyg. Nu jobbar jag som guide!
  3. Jag har just börjat läsa lite svenska klassiker. Har läst ut Selma Lagerlöfs Jerusalem, Moa Martinssons Mor gifter sig och har just köpt Hedebyborna.
  4. Jag är usel på att dansa och vill helst föra själv. Det skapar lite problem...
  5. Under studietiden var jag helt säker på att jag aldrig skulle flytta tillbaka till Falkenberg. Gissa var jag bor nu? ;)
  6. En av mina drömmar (som jag haft sen jag vart liten) är att någon gång flyga luftballong. Det verkar riktigt härligt!
  7. Precis som mina föräldrar är jag en riktig samlare. Det spelar ingen roll hur många skåp och lådor jag har - det är alltid fullt!
  8. Har, mina 27,5 år till trots, ännu inte lärt mig att dricka riktigt kaffe. Snabbkaffe däremot, är gott :)
Då det inte var så längesen jag skickade vidare en award till ett gäng bloggare utmanar jag alla som känner sig träffade!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...