onsdag 4 maj 2011

Äntligen!

Nu har jag äntligen införskaffat en digital systemkamera! Har haft en analog tidigare, men har inte använt den särskilt mycket då det ju både är osmidigt och dyrt att framkalla alla rullar. Då jag inte har några jättestora ambitioner med min fotografering valde jag en modell som var passande för nybörjare. Har kikat lite i användarmanualen och den var väldigt pedagogiskt. Jag ska nog lyckas lära mig ett och annat!

Då jag var hemma hos mina föräldrar igår fick blommorna i trädgården agera fotomodeller. Det är inte svårt att ta schyssta foton när man har en bra kamera!




2 kommentarer:

Katta sa...

Vad blev det för modell då? :)

Lillstrumpan sa...

Det blev en Canon eos 1000D. Jag är nöjd :-D

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...