söndag 28 november 2010

Tina Glitter

För er som tycker om att göra egna smycken har jag ett hett tips! Jag har nyligen upptäckt tinaglitter.se. Där finns hur mycket fint som helst och det bästa är att det är så billigt! Frakten kostar dessutom bara 20 kr (såvida man inte handlar för mer än 150 kr, då får man fri frakt). Jag beställde nyligen dessa söta ugglor (ugglefetischist, javisst!) för bara 9 kr/par. Av dem ska jag göra ett par örhängen. Dessvärre hade jag så bråttom när jag skickade beställningen så jag glömde bort att det ju kan vara bra med ett par örhängeskrokar också..Så igår fick jag beställa igen. Sambeställde då med mamma som också skulle ha en del pärlor och annat.

Ugglor för bara 9kr/par!

Det här fina hjärtat kunde jag inte heller motstå

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...