torsdag 13 oktober 2011

Bloggen har flyttat!!

Bloggen har flyttat till www.hoslillstrumpan.blogspot.com



Häromdagen läste jag på bloggen En dag i sänder om Yarn Paradise. Jag blev nyfiken och skulle bara gå in och titta lite...Det slutade med en rekordbeställning! Har aldrig någonsin köpt så mycket garn på en gång förut. Eftersom jag ändå haft i tankarna att köpa garn till ett koftprojekt tyckte jag att jag ändå kunde göra det när det var så billigt. Garnet kommer räcka till två koftor plus en hel massa annat. Totalt beställde jag nämligen 32 nystan för totalt 470 kr (inklusive frakt). Det sjuka är ju att frakten kostar ungefär lika mycket som garnet, så det är lika bra att beställa mycket på en gång. När jag var klar räknade jag ut att jag hade fått betala ungefär 17 kr/hekto. Helt otroligt!


Nu blev det här lite av ett reklaminslag för Yarn Paradise. Men det får det vara värt, jag är så nöjd! Frakten var dessutom supersnabb - från det att jag beställde tills dess att jag fick varorna tog det cirka 1,5 dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...